سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://newsdigi.ParsiBlog.com
 
اشتراک مطالب

بهترین گوشی‌های هوشمند هرساله توسط تولیدکنندگان مطرحی مانند Apple ،Sumsug ،Google و … معرفی می‌شوند. علاوه بر این شرکت‌ها، ده‌ها شرکت جدید نیز با تولید بهترین گوشی های موبایل، درحد توان خود، سعی دارند وارد این رقابت شوند. از این شرکت‌ها می‌توان هواوی و شیاومی را نام برد. با پشت سر گذاشتن سال 2017 و ورود به سال 2018، کمپانی‌های تولیدکننده‌ی گوشی همانند سال‌های پیشین به معرفی گوشی‌های خود، از پایین رده تا بهترین‌ گوشی هوشمند خود پرداخته‌اند. به طور معمول بهترینِ این برندها در رقابتی سخت سعی دارند که عناوینی همچون بهترین گوشی دنیا در حال حاضر یا بهترین گوشی موبایل از نظر دوربین و … را از آنِ خود کنند. در این میان اما بهترین گوشی 2018 کدام است؟

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 97/3/23 ] [ 12:43 عصر ] [ arsalan ] [ نظرات () ]

لپ تاپ با نمایشگر دوگانه ، کیبورد مجازی و توان پردازشی بالا دستاوردی است که در کامپیوتکس امسال شاهد رونمایی از آن بودیم و سریعتر از آنچه فکرش را بکنید در ویترین فروشگاه‌ها خودنمایی خواهد کرد.چند روز پیش غول های فناوری در بزرگترین رویداد کامپیوتری دنیا گرد هم آمده بودند تا با طرح سوالی اساسی باورهای سنتی کاربران را به چالش بکشند: چرا وقتی می توانیم دو نمایشگر داشته باشیم به یکی اکتفا کنیم؟


ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 97/3/23 ] [ 12:40 عصر ] [ arsalan ] [ نظرات () ]

ایمیل یا پست الکترونیک (Electronic mail or email or e-mail) یک روش فرستادن و دریافت کردن پیام بین مردم با استفاده از دستگاه‌های الکترونیک است. ایمیل از طریق شبکه رایانه‌ای که امروزه به نام اینترنت شناخته می‌شود، کار می‌کند. با آموزش تصویری ساخت ایمیل های مختلف از قبیل Yahoo، Gmail و Microsoft و نیز ساخت ایمیل ایرانی در دیجیت نست همراه باشید. بعلاوه، مزایای هر یک از کمپانی‌هایی که سرویس‌های پست الکترونیک به کاربران خود ارائه می‌دهند را به شما معرفی کنیم.

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 97/3/22 ] [ 10:49 صبح ] [ arsalan ] [ نظرات () ]

نسل چهارم از تبلت های گلکسی تب اس احتمالاً در جریان نمایشگاه IFA امسال معرفی می شود؛ اما این بدان معنا نیست که برای اطلاع از جزییات سخت افزاری و سایر مشخصه های دستگاه باید چند ماه دیگر منتظر بمانیم. طی یک ماه گذشته، گلکسی تب اس 4 دو بار در فضای مجازی رویت شده است و در هر دو دفعه، شاهد انتشار جزییات بیشتر درباره آن بوده ایم.

[ سه شنبه 97/3/22 ] [ 10:45 صبح ] [ arsalan ] [ نظرات () ]

هواوی در ادامه تلاش برای تصاحب جایگاه نخست بازار موبایل به دنبال تعبیه نمایشگری وسیع در پرچمدار بعدی خود است.

به گزارش نشریه Bell هواوی قصد دارد میت 20 پرو را به نمایشگر 6.9 اینچی با پنل اولد مجهز کند که تولید آن بر عهده سامسونگ قرار داده شده است. بر این اساس کمپانی کره ای تاکنون نمونه پنل های مختلفی را در اختیار مشتری چینی قرار داده و در صورتی که همه چیز طبق برنامه پیش برود، تولید انبوه نمایشگرهای مذکور از تابستان کلید خواهد خورد.

 

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 97/3/22 ] [ 10:38 صبح ] [ arsalan ] [ نظرات () ]
          مطالب قدیمی‌تر >>

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 17
بازدید دیروز: 12
کل بازدیدها: 54199