سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://newsdigi.ParsiBlog.com
 
اشتراک مطالب

هواوی در ادامه تلاش برای تصاحب جایگاه نخست بازار موبایل به دنبال تعبیه نمایشگری وسیع در پرچمدار بعدی خود است.

به گزارش نشریه Bell هواوی قصد دارد میت 20 پرو را به نمایشگر 6.9 اینچی با پنل اولد مجهز کند که تولید آن بر عهده سامسونگ قرار داده شده است. بر این اساس کمپانی کره ای تاکنون نمونه پنل های مختلفی را در اختیار مشتری چینی قرار داده و در صورتی که همه چیز طبق برنامه پیش برود، تولید انبوه نمایشگرهای مذکور از تابستان کلید خواهد خورد.

 

اگرچه با قطعیت نمی توان در مورد مدل موبایل اظهار نظر کرد اما با توجه به هزینه سنگین پنل های اولد و اندازه آن به نظر می رسد هواوی در یکی از پرچمدارهای خود از آن بهره خواهد برد. بنابراین تنها گزینه های باقی مانده به سری های پرو و میت محدود می شود و از آنجا که انتظار نمی رود پی 30 تا MWC سال آتی از راه برسد نامزد نهایی میت 20 خواهد بود.

علاوه براین در سال های اخیر صفحه نمایش های سری میت و پرو از سایزی مشابه برخوردار بوده و تنها میت پرو است که می تواند نقش فبلت را برعهده بگیرد. در صورتی که این روند ادامه یابد میت 20 نیز مثل پی 20 پرو میزبان نمایشگری 6.1 اینچی خواهد بود در حالی که میت 20 پرو یک قدم پارا فراتر گذشته و 6.9 اینچی می شود.

 

بر اساس فرضیات فعلی میت 20 در مهرماه به صورت رسمی معرفی خواهد شد و در گزارش مذکور نیز تاکید شده که موبایل دارای نمایشگر 6.9 اینچی به احتمال فراوان در پاییز رونمایی می شود.

در سال های گذشته عرضه موبایلی با نمایشگر 6.9 اینچ ریسک بزرگی برای شرکت ها به شمار می رفت اما امروزه به لطف کاهش چشمگیر حاشیه های زائد می توان صفحه نمایش های بزرگتر را در پنلی کوچکتر قرار دارد.

منبع: digiato


[ سه شنبه 97/3/22 ] [ 10:38 صبح ] [ arsalan ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 15
کل بازدیدها: 54321