سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://newsdigi.ParsiBlog.com
 
اشتراک مطالب

لنوو یکی از شرکت هایی است که سبد محصول متنوعی از تبلت های اندرویدی را در اختیار داشته و تقریباً برای هر سلیقه یا بودجه ای، یک مدل تبلت را ارائه می کند.

کمپانی مورد بحث حالا با معرفی دو تبلت 7 اینچی جدید که قیمتی کمتر از 100 دلار دارند، بازار تبلت های اقتصادی را هدف قرار داده و با وجود مشخصات نه چندان قدرتمند این دیوایس ها، احتمالاً کاربران تازه وارد به دنیای اندروید و یا کودکانی که بازی های سنگین انجام نمی دهند را راضی خواهد کرد. در ادامه به معرفی تبلت های جدید لنوو می پردازیم:

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 96/9/22 ] [ 3:55 عصر ] [ arsalan ] [ نظرات () ]

  اچ‌پی زدبوک ایکس 2به تازگی رونمایی شده است؛ این تبلت هیبریدی واقعی تبلت‌ پرکاربردیست که مجهز به پیکره بندی ویژه رایانه‌ی پرتابل برای کار به ویژه کار گرافیکی  و گیم است. زدبوک ایکس 2 با مشخصات فنی بالای خود دارای یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای i7  که از محصولات رده‌ی Kaby Lake-R اینتل همچنین کارت گرافیک انویدیا کوادرو ام 620 و 32 گیگابایت رم و حافظه‌ی ذخیره‌سازی 2 ترابایتی SSD می باشد.

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 96/9/22 ] [ 3:2 عصر ] [ arsalan ] [ نظرات () ]


اطلاعاتی منتشرشده از یک وبسایت واردات -صادرات هندی نشان دهنده این میباشدکه سامسونگ در حال آماده سازی دومدل تبلت میباشد . اما این دوتبلت چه ویژگی هایی دارد و آیا میتواند در دنیای تبلت تغییراتی را ایجاد کند؟

ادامه مطلب...

[ شنبه 96/9/4 ] [ 10:29 صبح ] [ arsalan ] [ نظرات () ]

شرکت اپل اعلام کرده است که فناوری فیس‌آیدی را روی نسل جدید تبلت های iPad Pro نیز عرضه می‌کند.

ادامه مطلب...

[ شنبه 96/9/4 ] [ 10:19 صبح ] [ arsalan ] [ نظرات () ]
          

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 18
بازدید دیروز: 12
کل بازدیدها: 54200