سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://newsdigi.ParsiBlog.com
 
اشتراک مطالب

آیپد پرو 10.5 با بهبود‌های متعددی همراه شده است تا خود را به‌عنوان گزینه‌ای جدی برای جایگزینیِ لپ‌تاپ‌ها معرفی کند.

تبلت‌ها با هدف جایگزینی لپ‌تاپ‌ها معرفی شدند و در وهله‌ی اول فروش بسیار خوبی تجربه کردند. اما در ادامه با عملکرد محدود و ضعیف‌تر این دسته از محصولات، کاربران مجدد به خرید لپ‌تاپ‌ها روی آوردند تا شاهد نزول آمار فروش تبلت‌ها باشیم. در همین حین مایکروسافت و اپل با عرضه‌ی سرفیس پرو و آیپد پرو در صدد تغییر قواعد بازی برآمدند تا جان تازه‌ای به تبلت‌ها بدهند.

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 97/2/23 ] [ 3:59 عصر ] [ arsalan ] [ نظرات () ]

با توجّه به ارائه محصولات پیپو توسّط شرکت بهین تکنولوژی و بنابر درخواست مشتریان عزیز در خصوص نحوه upgrade کردن تبلت های پیپو فرآیند این کار به همراه تصویر شرح داده می شود.

توجّه:

لطفا مطمئن شوید که firmware مناسب با تبلت شماست. چنانچه تبلت شما با firmware اشتباهی upgrade شود، مشکلات احتمالی به عهده خود کاربر است. لطفاً قبل از upgrade کردن از اطلاعاتتان backup بگیرید زیرا DDR3  و storage در زمان upgrade کردن فرمت خواهند شد و اطلاعات از بین می روند.

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 97/2/23 ] [ 3:53 عصر ] [ arsalan ] [ نظرات () ]

حال و روز دنیای تبلت‌ چندان مشابه سال‌های پیشین نیست و افول آن همچنان ادامه دارد؛ به‌طوری که پیش‌بینی‌ها ادامه‌ی روند بی‌مهری‌ بازار به این گجت‌ها را برای سال 2018 نشان می‌دهند. با وجود فقدان تب‌وتاب در این بازار رو به افول، شرکت‌های مختلف همچنان به تولید و عرضه‌ی تبلت‌ مشغول هستند و این بازار را رها نکرده‌اند. هواوی یکی از بازیگران مهم در بازار تبلت‌ اندروید محسوب می‌شود که هر سال مدل‌های جدیدی در بازه‌های قیمتی مختلف روانه‌ی بازار می‌کند.

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 97/2/23 ] [ 3:44 عصر ] [ arsalan ] [ نظرات () ]
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 26
بازدید دیروز: 12
کل بازدیدها: 54208