سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://newsdigi.ParsiBlog.com
 
اشتراک مطالب

حال و روز دنیای تبلت‌ چندان مشابه سال‌های پیشین نیست و افول آن همچنان ادامه دارد؛ به‌طوری که پیش‌بینی‌ها ادامه‌ی روند بی‌مهری‌ بازار به این گجت‌ها را برای سال 2018 نشان می‌دهند. با وجود فقدان تب‌وتاب در این بازار رو به افول، شرکت‌های مختلف همچنان به تولید و عرضه‌ی تبلت‌ مشغول هستند و این بازار را رها نکرده‌اند. هواوی یکی از بازیگران مهم در بازار تبلت‌ اندروید محسوب می‌شود که هر سال مدل‌های جدیدی در بازه‌های قیمتی مختلف روانه‌ی بازار می‌کند.

مرز بین تبلت‌ و گوشی موبایل هر روز در حال کم‌رنگ‌تر شدن است و کاربران یا علاقه‌مند به حفظ تبلت‌های قدیمی‌ خود هستند یا ترجیح می‌دهند نیازهای خود را با فبلت‌ برطرف کنند؛ اما هنوز کاربرانی هستند که نیازمند نمایشگر بزرگ و امکانات ویژه‌ی تبلت‌ هستند. مدیاپد ام 3 لایت یک تبلت میان‌رده محسوب می‌شود که در دو نسخه‌ی 8 و 10 اینچی و با هدف جذب کاربران علاقه‌مند به تجربه‌ی مناسب محتوای چند‌رسانه‌ای وارد بازار شده است.

با بررسی نسخه‌ی 10 اینچی مدیاپد ام 3 لایت همراه زومیت باشید.

تبلت هواوی مدیاپد ام 3 لایت 10 توسط سازگار ارقام برای بررسی در اختیار زومیت قرار گرفته است.

مشخصات‌فنی

Huawei Mediapad M3 lite 10

نمایشگر 10.1 اینچ با رزولوشن 1920 در 1200 (224 پیکسل بر هر اینچ) و از نوع LCD
پردازنده اسنپدراگون 435 با پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو 505
سیستم عامل اندروید 7.0 با رابط کاربری EMUI 5.1
حافظه‌ رم 4/3 گیگابایت
حافظه‌ی ذخیره‌سازی 14/32/64 گیگابایت
دوربین  8 مگاپیکسل، فوکوس خودکار، تشخیص چهره، فیلمبرداری 1080P
سلفی 8 مگاپیکسل
ابعاد 7.1×171.5×241.3 میلی‌متر
وزن 310 گرم
باتری 6660 میلی‌آمپرساعت

طراحی

تبلت مدیاپد M3 لایت هواوی را باید جزو تبلت‌های خوش‌ساخت میان‌رده‌ای به شمار بیاوریم که نهایت تلاش سازنده برای تبدیل آن به محصولی خوب و باکیفیت به کار گرفته شده است. این تبلت از وجود یک نمایشگر 10 اینچی با نسبت تصویر 16 به 10 بهره می‌برد که در میان تبلت‌های با سایز 10 اینچ که معمولا از نسبت تصویر 4 به 3 بهره می‌برند، رویکرد متفاوتی است. بدین ترتیب با محصولی مناسب کاربری‌های چندرسانه‌ای اعم از تماشای فیلم و بازی روبه‌رو هستیم و مدیاپد ام 3 لایت با توجه به نسبت تصویر خود، گزینه‌ای مناسب برای امور اداری و مطالعه به شمار نخواهد رفت. با اینکه انواع تبلت با نسبت نمایشگر 4 به 3 برای تجربه‌ی محتوای چندرسانه‌ای چندان ایده‌آل نیستند، اما به نظر ما این دسته از تبلت‌ها گزینه‌های بهتری برای کاربری‌های ترکیبی به‌خصوص در زمینه‌های ارگونومی و راحتی کار به شمار می‌روند. 

در پنل پشتی شاهد استفاده از آلومینیوم تراش‌خورده هستیم و شاسی این تبلت از یک فریم فلزی تشکیل شده است؛ با وجود استفاده از فلز در پنل پشتی و فریمی که دور تا دور این تبلت را پوشش داده، این دو قسمت به‌صورت یکدست طراحی نشده‌اند و در این قسمت می‌توان انفصال بین فریم و پنل پشتی را مشاهده کرد.

برخلاف گوشی‌های موبایل، سازنده‌های تبلت تاکنون تلاشی برای کاهش حاشیه‌‌های محصولات خود نکرده‌اند. البته با توجه به کاربری و نحوه‌ی در دست گرفتن تبلت‌ها، امکان حذف حاشیه‌ی اطراف نمایشگر همانند آنچه در موبایل‌ها شاهد هستیم، وجود ندارد.

هواوی حاشیه‌های نه‌چندان اندکی برای تبلت خود در نظر گرفته است و شاهد فضای بیشتری در بخش‌های بالایی و پایینی تبلت (در صورت در دست گرفتن افقی آن) هستیم که البته با اندکی کاهش این بخش‌ها، قطعا با تبلت زیباتری روبه‌رو بودیم. با این حال مدیاپد ام 3 لایت 10، به واسطه‌ی همین فضاهای تعبیه‌شده، به راحتی در دست قرار می‌گیرد و کیفیت خوب بدنه‌ی آن نیز کمک شایانی به تجربه‌ی کاربری دستگاه می‌کند. با توجه به اینکه حاشیه‌های طولی بیشتر از نمونه‌ی عرضی هستند، اما در حالت عمودی نیز این تبلت به‌خوبی قابل استفاده است.

منبع: zoomit.ir


[ یکشنبه 97/2/23 ] [ 3:44 عصر ] [ arsalan ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 25
بازدید دیروز: 15
کل بازدیدها: 54337