سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://newsdigi.ParsiBlog.com
 
اشتراک مطالب


اطلاعاتی منتشرشده از یک وبسایت واردات -صادرات هندی نشان دهنده این میباشدکه سامسونگ در حال آماده سازی دومدل تبلت میباشد . اما این دوتبلت چه ویژگی هایی دارد و آیا میتواند در دنیای تبلت تغییراتی را ایجاد کند؟

بر اساس گزارشات دو مدل تبلت با مشخصات SM-T719 با صفحه نمایش 8 اینچی و SM-T813 با صفحه نمایش 9.7 اینچی برای آزمایشات به هند ارسال شده است . در این گزارشات فقط به سایز صفحه نمایش اشاره کرده است و بر مشخصات دیگر تمرکز نکرده است . اما با توجه اندازه صفحه نمایش ها میتوان نتیجه گرفت که سامسونگ تصمیم دارد مدل Samsung Galaxy Tab S2 را را با تغییرات جدید روانه بازار کند. میتوان نام تبلت جدید را که در حال تست کردن میباشد را Samsung Galaxy Tab S3 درنظر گرفت. این دو تبلت جدید برای تست در پنج شنبه روز گذشته به هند رسیده است . اما قیمت هایی که برای این دومدل مطرح شده است ،مدل 8 اینچی   204 دلارو مدل 9.7 اینچی 255 دلار قیمت گذاری شده است اما مطمئنا قیمت های نهایی متفاوت خواهد بود. 

 مدل های بهبود یافته Samsung Galaxy Tab S2 میتواند دارای مشخصات  پردازنده اکسینوس 7420 و حافظه رم 4 گیگابایتی باشد اما تمامی این مشخصات در حد حدس و گمان میباشد و باید منتظر خبرهای دیگر از این دومدل باشیم. 


[ شنبه 96/9/4 ] [ 10:29 صبح ] [ arsalan ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 18
بازدید دیروز: 33
کل بازدیدها: 54363